۱۱ پاسخ

من همون دورپیچی که روی سرویس بینارستانشه میبرم
یدونه ام دورپیچ موسلین خریدم دیگه گرم نخریدم چون خرداد بدنیا میاد

من اینو خریدم چون تابستون گرمه

تصویر

من ست نوزادی که خریدم خودش داشت

من این طرحی خریدم

تصویر

من اینو خریدم

تصویر

از این سایت بخر
طرحاش و جنسش خوبه

تصویر

من پارچه موسلین طرحدار گرفتم مامانم برام دو لایه دوخت نه خیلی نازکه نه خیلی ضخیم بنظرم از پتو کاربردی تره
یه دونه هم پتو مال پسرم هست از قبل

بستگی به شهرتون و زمان به دنیا اومدنش داره برای ما اون موقع گرمه دور پیچ خنک قراره بگیرم

سلام
من از اینا برا پسرم خریدم. استر توش نخیه بیرونش مخمل نازک، چون پسرم اخر خرداد اوایل تیر دنیا میاد، فکر کنم این مناسب باشه

تصویر

من مامانم برای دخترم بافت همونو نگه داشتم برای دومیم😁

این پتو دور پیچ دخترم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فسقل🎀 مامان فسقل🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی نقلی🩷 مامان نی نی نقلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری