برای بیرون چیزی نخریدم ست هاش رو جنس خوب وخوشگل خریدم ک بیرونم مناسبه چون نوزاده و نیاز نیس شیکوپیکش کرد وقتی هم بزرگ تر بشه زمستون میشه اونموقع براش لباس بیرونی میخرم
چون نوزاده و افتاب مستقیم برا پوستش خطرناکه سرهمی از همش بهتره
سرهمی خریدم من
انشالله باز کنم عکس میفرستم
من رامپر لنین خریدم خوشگلن از خیابون بهار
منم اخر تیره زایمانم
اولش که زیاد ادم بیرون نمیره
گرمم هست اذیت میشه بچه
جنسش نخ پنبه که عرق نکنن بعدشم
لباسای نوزادمهمشخوشگله
من هنوز چیزی نگرفتم فقط یه ست بیمارستانی
برای پاییز
نخی سبک برای مهر ماه
🥰🥰🥰🥰
من فعلا اینارو خریدم از هر سایز ۳ دست با یه ست بیمارستانی تا چندتا زیردکمه آستین کوتاه و شلوارم بگیرم
من اینو گرفتم🤗
سرهمی نازک خریدم که اذیت نشه واسه بیرون گرمه هوا
من یکی دو تا سرهمی گرفتم با رامپر تیکه ای هاشم چون جنس خوبن و قشنگن میشه بیرون پوشوند
برای نوزادیه تیکه بیشترازخودمون بایدتنش کنیم.به هرحال کولرم روشنه اون موقع .بچه هم بدن مقاومی نداره ک
من اینو براش خریدم🥺😍
سرهمی جنس نازک تر
پیراهن های خنکه بلند خوراکه تابستونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.