۱۱ پاسخ

عزیزم زیر ساپورت نپوش ی شلوارک کوتاه بپوش با صندل خ شیکه

من پیراهنای بلند میپوشم دوس دارم

من‌ اکثرا ساحلی میپوشم یا شومیز با شلوار ولی ساحلی خیلی راحت ترم

شلوار و شومیز
چیز خاصی نمیپوشم

من یا پیراهن میپوشم یا شلوار بگ طرحدار با یه کراپ شومیز ساده

هر چی دوختی زیرش جوراب شلواری بپوش

شومیز شلوار بیشتر چون راحتتره
یا کفتان بلند

شومیز شلوار
شومیز کوتاه با دامن
پیراهن هم قشنگه

مهمونی چی ؟ اگه مردم هستن جوراب شلواری با دامن بهتره. یا پیراهن با جوراب شلواری.

بلوز شلوار

شومیز شلوار

سوال های مرتبط