پرایم بدون رنگ خوبه
ویتابلا هم خوبه..
کلا ضدآفتاب بدون رنگ بگیری بهتره
من ccکرم فارماسی گرفتم 800سبکه راضی ام ازش
مای فلوییدی عالیه من چهارپنج ماه پیش. 550 خریدم نمیدونم الان چنده
لافارر مخصوص پوست چرب عالیه ..خیلی سبکه من راضیم بگیر حتما
من پریم میزنم ۶۵۰ بود خوبه راضبم
من سنتلا میزنم 2200خیلی خیلی خوبه محشرع
لافاره عالیه
من کوزارکس گرفتم قیمت هم ۱۶۰۰
من این دفعه jute گرفتم قیمتش مناسبه بدم نیس ۳۵۰ تومن فاقد چربی و بدون رنگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.