۹ پاسخ

پرایم بدون رنگ خوبه
ویتابلا هم خوبه..
کلا ضدآفتاب بدون رنگ بگیری بهتره

من ccکرم فارماسی گرفتم 800سبکه راضی ام ازش

مای فلوییدی عالیه من چهارپنج ماه پیش. 550 خریدم نمیدونم الان چنده

لافارر مخصوص پوست چرب عالیه ..خیلی سبکه من راضیم بگیر حتما

من پریم میزنم ۶۵۰ بود خوبه راضبم

من سنتلا میزنم 2200خیلی خیلی خوبه محشرع

لافاره عالیه

من کوزارکس گرفتم قیمت هم ۱۶۰۰

من این دفعه jute گرفتم قیمتش مناسبه بدم نیس ۳۵۰ تومن فاقد چربی و بدون رنگ

سوال های مرتبط