سرما خوردم
چی هست واسه درمان خانگی ابریزش و عطسه؟

۲ پاسخ

عسل و لیمو ترش بخور
منم مریض شدم

واسه آبریزش بینی عناب رو بزاد سرچاقو حرارت بده وقتی ازش دود اومد بگیر جلو بینی بعدم عسل و آبلیمو و آب ولرم رو ترکیب کن بخور خودم همینکار کردم دارک هم نخوردم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۲ ماهگی