من میخورم
ن بابا بخور من از دو ماهگی ب بعد همه چی خوردم
ن عیبی نداره من خوردم ازاول
من یک ماهه همه چی میخورم
دیگه بعد ۷ ماه که به غذاهم افتاده اشکالی نداره
اوایلش بود اره نگران میشدیم نکنه یوقت مزه اش بد شه نخوره گرسنه بمونه
هیچ اشکالی نداره،دکتره من میگفت هیچ تحقیقاتی نشون نداده که تغذیه روی مزه شیر تاثیر داشته باشه چون شیر نحوه تولیدش با هورمونه
کم بخور همه چی بخور
من میخورم
نه بابا من خیلی وقته همه چی میخورم
نخور دکتر به من گفت سیرش پیاز ترشی ممنوع
نخور من نمیخورم بهم گفتن شیرم و بد میکنه
بعضیا میگن مزه شیر بد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.