عدس تا حالا ندادم بهش
بدم عب نداره؟

۹ پاسخ

من جووانه عدس درست کردم و تو سوپ یا عدسی عدس پلو میدم خیلیو مقویه

له کن بده

نه عزیزم خیلی هم خوبه

خیلی خوبه فقط از شب قبل خیس بدین نفخش بره

من دادم یبس شد شکمش چندبار هم بالا اورد

والا من نگرفتم همینطور دادم الان خورد

خیلیم خوبه

بده.

بده عدس خیلی مفیده اتفاقا من دارم عدس پلو درست میمنم

سوال های مرتبط