اره شیر تو فرنی مشکلی نداره ولی ب عنوان نوشیدنی نمیتونه بخوره
دکتر دخترم گفت از اول با شیر پاستوریزه پرچرب درست کردم
من شیر ماجان میریزم
تایکسال بهتره ازشیراستفاده نکنی.چون ممکنه بچه حساسیت داشته باشه.
نه اول با اب بپز بعد خنک شد با شیر خودت یا شیر خشک رقیق کن
هنوز زوده
با آب بپز
آرد برنج و یکمی نبات و پودر بادام درختی که درست کردی بریز
مقویه
اره عزیزم میتونی درست کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.