بچه منم چند روزه همین طوریه
یکی نوشته با فشار شیر میاد
از من مثل فواره میشه
احتمالا شیرت با فشار میپاچه دهنش،امتحان کن ببین شیرت چجوریه
منم اینو تجربه کردم حس میکنم یا دلش درد میکنه یا خوابش میاد کلافس... اگر علتو فهمیدی اینجا بگو
اگه بد سینتو میگیره رفلاکس داره
بچه منم همینجوریمیکنه
چونکه میخواد همینکه سینه رو تودهنش کرد شیربریزه تودهنش
یکم سینتو فشار بده شیرت بیاد بیرون مزشو بچشه قربون صدقشم برو همون لحظع , دیگه سینه رو میگیرع
دقیقا پسر منم اینجوریه من کمکی شیر خشک میدم حس میکنم میخواد سینه رو پس بزنه🥲
دختر منم اینجوریه البته شیر خشک هم میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.