مارک دالانو سایز صفر تا چند ماهگی خوبه.

۶ پاسخ

بستگی به وزن بچه داره، خودش که زده تا ۳ ماهگی، ولی اگ بچه درشت باشه سایز صفر کمتر استفاده میشه،دو یا ۳ دست بیشتر نگیر

تا یک ماه من الان یک میپوشونم

از من میشنوی یک بگیر

ببین این که میگن صفرتا سه ماه الکی
خدایی نهایتا تا ی ماه و نیم بتونی بپوشی

فکرمیکنم ب ماه نیست ب وزن بچه باشه
۳تا۵ کیلو
حالا یکی بدنیا میاد ۳کیلوعه ممکنه تادوماه صفراندازش باشه
یکی هم ممکنه وزنش بالاترباشه کمتر ب کارش بیاد

تا سه ماه میشه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان الوین🧿👨‍👩‍👦 مامان الوین🧿👨‍👩‍👦 ۱۱ ماهگی
مامان آیهان‌💙هامین مامان آیهان‌💙هامین هفته سی‌وهشتم بارداری