۴ پاسخ

من دو بسته استفادع کردم

من بجم ۳۳۰۰ بود الان ۳۴۰۰ هنوزم سایز 0 اندازهشه

والا دوست من ۳۲۰۰ بود بچه اش میگه یه بسته صفر کمه خیلی بیشتر مصرف میشه

برای نوزادای زیر ۳ کیلوعه، شاید برای ده روز اول اگه ریز باشه

سوال های مرتبط

مامان گل آفتابگردون مامان گل آفتابگردون ۱۲ ماهگی
مامان آقارادمهر🩵 مامان آقارادمهر🩵 ۳ ماهگی