۴ پاسخ

خیر اصن طبیعی نیست یا تنبلی تخمدان داری یا یک مشکل دیگ برو دکتر..

عزیزم چیشد که فکر کردی طبیعیه؟
برو دکتر ازمایش بده پریودی مهم ترین فاکتور باروریه یک زنه

نه ۲۵ تا ۳۵ طبیعیه

احتمالا تیرویید داری عزیزم

سوال های مرتبط