۳ پاسخ

دکتر واسه من سنو داده هنوز انجام ندادم

منم... من همیشه این طوریم و تنبلی تخمدان دارم... گل گاوزبون خوردم پریود شدما ولی یه روز... دو روزه لکه بینی دارم... ممکنه کم خونی گرفته باشم

همیشه اینطور بودی یا تازگی شده؟

سوال های مرتبط