چرا امشب همش حرف س ک س ه 😐
#پوشک
#زایمان

۸ پاسخ

چون امپرا زده بالا

عه چرا زودتر یه پیام ندادی بهم نگفتی من بیام🥲🥲🥲

حتما جنگ تموم شده فکرا همه ازاد شده دیگه ..😄😄

هرشب همینه
اتفاقا امشبو من ندیدم😂

میخوان مذاکره کنن بذار راحت باشن😁

راست کردن همه😂😂😂

زد بالا🤣🤣🤣🤣

جدی🤣🤣🤣
من فک کردم حرف م ز ا ک ره باشه😶😶

سوال های مرتبط

مامان مهدی ‌و دخترم مامان مهدی ‌و دخترم ۱ سالگی
مامان نورا مامان نورا ۲ سالگی