۷ پاسخ

وقتی کوچیک تر بود ماما بابا می‌گفت الان نمیگه نمی‌دونم چرا
الان بیشتر
دده
دیغین دیغین
دادا
دایی
اینارو میگه

ماما ،بابا،به به ،بووه ، جیزه، ممه ،دادا، توتو ،بده ,چیه هم میگه تیه🤣

بابا
ماما
دَ دَ
ادَ
آنا
نانا

ماما
بابا
دایی
دده
ممه
اره
میگه ژاژنین چون اسمم نازنین اینم داداشم یادش داده😂
عمه
جایی بخوره بیوفته میگه بووهَ

ماما ، بابا ، دَدَ ، عمه ، بَه ، بَ بَ ، نَ نَ ، آقا
البته آقا رو از خیلی کوچیک‌تر بود میگفت و فراموش نکرد

اینارو توذهنم مونده ،فقط اون‌گوبا گوباش منو کشته
بوخو هم میگه نمیدونم خودشتم تکلیفش با خودش مشخص نیس

بابا
ماما
یه یه
گه گه
گوبا گوبا 🤣
گُ
گِ گِ
اَی

سوال های مرتبط