وقتی کوچیک تر بود ماما بابا میگفت الان نمیگه نمیدونم چرا
الان بیشتر
دده
دیغین دیغین
دادا
دایی
اینارو میگه
ماما ،بابا،به به ،بووه ، جیزه، ممه ،دادا، توتو ،بده ,چیه هم میگه تیه🤣
بابا
ماما
دَ دَ
ادَ
آنا
نانا
ماما
بابا
دایی
دده
ممه
اره
میگه ژاژنین چون اسمم نازنین اینم داداشم یادش داده😂
عمه
جایی بخوره بیوفته میگه بووهَ
ماما ، بابا ، دَدَ ، عمه ، بَه ، بَ بَ ، نَ نَ ، آقا
البته آقا رو از خیلی کوچیکتر بود میگفت و فراموش نکرد
اینارو توذهنم مونده ،فقط اونگوبا گوباش منو کشته
بوخو هم میگه نمیدونم خودشتم تکلیفش با خودش مشخص نیس
بابا
ماما
یه یه
گه گه
گوبا گوبا 🤣
گُ
گِ گِ
اَی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.