۸ پاسخ

یه زن شر که کسی از پسش برنمیاد.البته میگن لقب اولین زن در ایران بوده که حق اش را مردها گرفته مردهاهم‌از فشار حسادت این لقب را بهش دادند.

ینی خواهرشوهرای من😂😂😂

سلام مامان ماندا ببخشید که دارم بی ربط سوال میپرسم من امروز تاپیک پانیک رو میخوندم دیدم شما نوشتید یجا پانیک داشتید بدون دارو خوب شدید یعنی واقعا هیچ دارویی مصرف نکردید من لوکسیم ۲۰ دکتر بهم داده نخوردم هنوز ولی به شدت مضطربم و حملات گاهی میاد سراغم نمیدونم چیکار کنم میشه خاهشا بگید چیکارا کردید اصلا هیچ دارویی مصرف نکردی؟

اگه شوهرم بود میگف ینی هانیه😂

آخه همه برای کنترل مرد هاشون پیشنهاد میدن سلیطه باشی 😂😂😂

یعنی دریده، وحشی ازپس زبون وکاراش کسی برنمیاد😂😂

پاچه پاره و وحشی

سلیطه یعنی همو پاچه کنده پرو بد دهن چرا حالا سلیطع🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان دلارام 🩷🍭 مامان دلارام 🩷🍭 ۱۳ ماهگی