خانما برای دل درد و دل پیچه از روی نفخ چیکار میکنید خوب شید؟؟

۱ پاسخ

من با روغن زیتون خیلی اروم معدمو ماساژ میدم و پیاده روی میکنم،برای هضم غذا هم کیوی خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۶ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۸ ماهگی
مامان 🐥🥺😍 مامان 🐥🥺😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هانا مامان هانا ۷ ماهگی