۴ پاسخ

تب اگه کلا قطع نشه خطر داره ۲ تا ۳روز.

دختر منم یک ماه پیش دقیقا همینجوری بود بعدش سرماخوردگی شدید گرفت همش بی حال بود
انشالله دخترتون زودتر خوب بشه

از چهارشنبه ..
بنظرم دوبار ببر دکتر
اره پلارژین مال گلو درده

سه روز ادامه داشته باشه خطرناکه

سوال های مرتبط