های بای
یه دونه تخم مرغ و شکر وانیل وهم بزن خوب بعد بهش آردو بکینگ پودر و روغن ویکم شیر اضاف کن خوب ورز بده تا جایی که دیگه خمیر به دستت نچسیه بعد دوقسمتش کن به یک قسمتش پودر کاکائو بزن بعد هر جور دوست داری فرمش بده بزار داخل فر
عزیزم عسل تا دوسالگی آخه میگن ندیم ؟؟
منم یبار خواستم کیک بپزم دیدم وانیل نیست اینجوری خمیر دورنگ درست کردم تو قابل کیک تیکه تیکه یکی درمیون ازش گذاشتم خوشمزه شد الخصوص با آب پرتقال بد مزه داد ولی لامصب بعد اون دیگه نتونستم اونجوری درست کنم 😋
نوش جان دستورش چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.