سلام روزتون بخیر سزارین زیبایی چیه راجعش کسی چززی میدونه

۲ پاسخ

مدل برش و بخیه متفاوته و پوست اضافه رو جمع میکنن گویا

فکر کنم بخیه ای میزنن ک نیاز به کشیدن نداشته باشه

سوال های مرتبط

مامان من و دخترم 💕 مامان من و دخترم 💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۲ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۵ ماهگی
مامان مامان مهدی مامان مامان مهدی ۲ ماهگی