۴ پاسخ

من جیغ میزنم بعدش ناراحت میشم🥺
خب ماهم خسته میشیم دیگه اما این طفلیا چیکارکنن

آخ تورو خدا سعی کن دیگه اینکارو نکنی

آدم بهش فشار میاد منم پیش اومده برام
ولی ما هم آدمیم گاهی خسته میشیم و کم میاریم
سرگرمش کن باهاش بازی کن کاری کن یادش بره

🫂😭منم دیروز ظهر همین کار رو کردم خیلی بدش ناراحت شدم دستم بشکنه

سوال های مرتبط