نمیدونم چرا دکترا فقط میخوان ۳۵۰۰ ب بالا باشه😐از زیر ۳۵۰۰ راضی نیست
دکترم دیروز میگفت وزن سونوگرافی دقیق نیست ومهم نیست وقتی دنیا بیاد وزنش مهمه که وزن میگیره
کالر داپلر چی سونو هست؟
من بچهام ب دنیا اومدن 2500هردوتا این نمیدونم ولی زود رشد میکنه نگران وزن نباشید سالم ب دنیا بیاد سالم باشه وزن میگیره
کدوم سونو رفتی؟
پس من چی بگم خواهر 😭😭😭سی و سه هفته رفتم سونو گفت ۱۷۰۰
عزیزم اصلا مشکلی نداره
من هر چی چیزای مقوی بود تو بارداری خوردم عملا خودمو خفه کردم😂
آخر بچم با وزن ۲۳۰۰ تو ۳۶ هفته به دنیا اومد
ولی الان خداروشکر همه چیزش خوبه و وزنش نرمال شده
منم همینم ، اصلا مهم نباشه برات
من ۳۷ هفته ۲۵۰۰ بود
همه چیزای مقوای هم میخورم و هیچی
تازه دقیق هم نیست. دکتر سونو گفت ممکنه کمتر باشه یا بیشتر. این وزن دقیق نیست
چه قدر ایراد می گیرن. برادرزاده من 40 هفته 2700 بود. ماشالله الان 7 سالشه. خیلی هم نرماله
زیاد حساس نباش به وزن
قبلا زمان مامانای ما سونووزن و اینا نبود که
مهم سلامتیشونه
بعد دنیا اومدن شیر میدیم زود زود بزرگ میشن
ربطی به تغذیه نداره به خود بچه و ژنتیک بستگی داره من هرچی فکرشو بکنی خوردم ولی وزن بچم همیشه کم بود دنیا اومد 2600بود ولی تا میتونی شیر بخور
من ۳۶ هفته و ۶روز ۲۷۰۰بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.