آزمایش گلوکز خر است.مزخرف ترین آزمایش دنیا😭😭😭😭😭😭

تصویر
۱۰ پاسخ

اونقدرا هم بد نیست طعم آب پرتقاله فقط شیرینه خیلی

اره مزش بدنیست ولی من نمیدونم چرا بالا اوردمش

حالا صبر کن اون دو ساعت بعدش از همه چی مزخرف تره 🥲

من امروز رفتم

منم الان رفتم بالا اوردم

منم امروز دادم خیلی کسل کننده هست سه مرحله ایییی

🤮🤮🤮🤮🤮 افتضاح ترینههههه🤢🤢🤢🤢

منم چند روز دیگ دارم😁😭

دقیقا 😢 منم دیروز انجام دادم همش ب ا ل ا آوردم

منم امروز دادممم😭

سوال های مرتبط

مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۸ ماهگی
مامان 🩷عسل🩷 مامان 🩷عسل🩷 ۳ ماهگی
مامان پارمیس مامان پارمیس ۴ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان کارن وتو دلی مامان کارن وتو دلی هفته سی‌وهفتم بارداری