۲ پاسخ

من خودم انزیمام بالاست... بخاطر کیسه صفرامه و قرص اوردوداکسی میخورم

چطوری شک کردین ازمایش دادین؟؟؟
نظر دکتر مهمه...انزیم کبدی الکی بالا نمیره...

سوال های مرتبط