من ب شخصه چ مادرم چ مادر شوهرم باشه بشون میگم جلو بشینن
چون میگم شاید کسی مارو ببینه ،بگه که یعنس من احترام حالیم نی
خجالت میکشم
بعضیا لیاقت اینو ندارن که بهشون احترام بذاری
واقعا جلو عقب نشستن چیه که سرش دعوا دارین و میخوان بدونین کی جلو بشینه کی عقب مگه مدال طلا داره صندلی جلو من خودم اگه گاهی مادر شوهرم باهام بیاد میرم عقب بهش احترام میذارم هیچ وقت جلو نمی شینم این همه جلو بودم چ کردم؟
الان که بارداری از موقعیت استففاده کن بگو باید جلو بشینم پشت ضربه ها بیشتره برای بچه ضرر داره ،دروغم نگفتی واقعا همینطوره
من مادرشوهرم سنش بالاست پاهاش درد میکنه جایی بریم جلو میشینه زیاد جایی نمیریم باهم ولی همون چند ماه یکبارم جایم بریم اون جلو میشینه تا قبل از بارداریم بعد از بارداریمم هنوز جایی نرفتیم ببینم جلو میشینه یا نه
در برای مادر شوهرم باز میکنم میگم بیا جلو
میگه نه قربونت شم عقب راحت ترم تو بشین پیش شوهرت
وقتی جلو نشستم اون عقب
با شوهرم شوخی میکنم یا شوهرم سرمو بوس میکنه نگاه مادر شوهرم میکنم
میبینم داره ذوق میزنه
میگه الهی خدا روز به زور خوش تر بشین
آدم خانوادگی ذات خوبی دارن 😍❤️
ما شیفتی کردیم یه روز اون جلو میشینه یه روز من چون جفتمون کمر درد داریم
ولی مامانم هميشه عقب میشه
به احترام نیست به راحتیه ☺️
من جلو میشینم
فبلا بهش میگفتم بیا جلو دیدم خودش میفهمه کلا به این معتقده میگه اگه بشینم جلو زناتون میگین کلش ر ی دن ک میاد جلو میشنه
شاید باورت نشه منم از اول عقب نشستم مادرشوهرم جلو دخترم که به دنیا اومد سزارین بودم تازه ۳ روز بود داشتم میبردم دکتر واسه زردی این گفت منم میام گفتم ببخشید مامان من جلو بشینم پشت خیلی تکون میده بخیه هام درد میکنه نشستم جلو بعد دو روز که ۷ روز از زایمانم گذشته بود داشتیم دوباره میبردیم این نخود اش شد دباره گفت میام ببین باورت نمیشه دخترمو گرفتم بغلش از جلو در تا ماشین بدو بدو رفت نشست جلو ببین یجور دیید شوهرم خودش فهمید سرشو تکون داد تا بریم از ازمایشگاه برگردیم شوهرم کلا پیش من بود جایی نرفت 😂😂😂😂😂بعنی همه فهمیدن ها جاریم مامانم ابجیم زنداداشم همه میخندیدن
گلم بارداری بشین جلو اون واس شوهرش جلو نشسته گلم من از اول مادرشوهرم رفت عقب هرچ تعارف کردم نمیاد عقب میشینه حالا دختر دایی من میگ ن مادرشوهرم میره عقب منم باهاش میرم عقب میشینم
خودت کردی منکه مادرشوهر ندارم ولی خواهر بزرگش جای مادرشه یکی دوبار بهش تعارف کردم دیدم رد کرد دیگ تعارفش نکردم
عزیزم اشکالی نداره خودتو ناراحت نکن منم مامان خودم همیشه عقب میشینه ولی به مادرشوهرم میگم جلو بشین
آدم با مادر خودش که رودربایسی نداره و دخترای اونم همینن دیگه چون مادرشونه خیلی مهم نیس کجا بشینه ولی تو شعور و شخصیت خودتو نشون میدی
مادرشوهر من اصلا جلو نمیشینه میگه جای زن و شوهر کنار همدیگهس
خب ی بار خودت زودتر بشین جلو اگ درک کنه دیگه جلو نمیشینه اگ هم ناراحت شد ب شوهذت بگو بش بگه
این دقیقا مادرشوهر منه حرص میده آدمو میره میشینه جلو خودش منتظر نمیشه بگم بشین
حرص میده منو قشنگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.