داخل بیمارستان تا بستری هستی احتمالا نذارن لباس خودتو بپوشی همون لباس بیمارستانه
چون من پرسیدم گفتن لباسی جز لباس بیمارستان خطر الودگی و عفونت داره برا بخیه ها
و اینکه ی لباس ازاد و راحت برا ترخیصت بردار
شورت هم یا معمولی یا ی بار مصرف چند تا بردار ک پدی چیزی گذاشتی خونی شد بتونی تعویض کنی
پد هم نوار بهداشتی ۴-۵ تا بردار پد بزرگ هم ۳-۴ تا محض احتیاط ببینی کدوم مناسبه خونریزیته
من دوتا شورت بردم با یه بسته شورت یکبار مصرف و لباس هم شلوار و و گن شورتی و سوتین هم بردم یه سویشرت هم بردم ولی نپوشیدم برا اینکه راحت شیر بدی ولی لباس بیمارستان راحتی بود
شورت بکبار مصرف بگیر راحتی
لباسم لباسی ک میپوشی میریو میپوشی الکی بار اضافه نبر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.