۳ پاسخ

داخل بیمارستان تا بستری هستی احتمالا نذارن لباس خودتو بپوشی همون لباس بیمارستانه
چون من پرسیدم گفتن لباسی جز لباس بیمارستان خطر الودگی و عفونت داره برا بخیه ها
و اینکه ی لباس ازاد و راحت برا ترخیصت بردار
شورت هم یا معمولی یا ی بار مصرف چند تا بردار ک پدی چیزی گذاشتی خونی شد بتونی تعویض کنی
پد هم نوار بهداشتی ۴-۵ تا بردار پد بزرگ هم ۳-۴ تا محض احتیاط ببینی کدوم مناسبه خونریزیته

من دوتا شورت بردم با یه بسته شورت یکبار مصرف و لباس هم شلوار و و گن شورتی و سوتین هم بردم یه سویشرت هم بردم ولی نپوشیدم برا اینکه راحت شیر بدی ولی لباس بیمارستان راحتی بود

شورت بکبار مصرف بگیر راحتی
لباسم لباسی ک میپوشی میریو میپوشی الکی بار اضافه نبر

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان قند عسل 🍯🥰🎀 مامان قند عسل 🍯🥰🎀 روزهای ابتدایی تولد