خانما برای روز زایمان چه خواکی ببرم

۴ پاسخ

کمپوت

خرما با مغز گردو
اجیل
شربت زعفرون
اب میوه طبیعی حتما باشه

نسکافه زیاد ببر
چای کیسه ای
کمپوت انجیر و گلابی
عسل
با یه عرق نعنا کوچیک اگه لازم شد همین
با بیسکوییت یا کیک کوچیک بچه شیر میدی گرسنت میشه یکم بخوری
آبمیوه طبیعی اینا اصلا بگو نگیرن برات حیف میشه نباید بخوری چون اسیدیه معمولا

خرما .اناناس.نسکافه

سوال های مرتبط

مامان دلـویـن🤎🧸 مامان دلـویـن🤎🧸 ۱۲ ماهگی
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان سوین وسلین👩‍🍼 مامان سوین وسلین👩‍🍼 ۱ ماهگی