۸ پاسخ

کدوم مارک بهتره به نظرتون؟

بخاطر نافش بهتره زیاد کوچیک نباشه سایز پوشک نی نی ، بیشتر سایز یک جوابه
ولی اگر خیلی ریز باشه صفر
خودتونم پوشک بززززززرگ

صفر ببر

من بچم ۳۱۰۰ بود سایز صفر مای بی بی بردم تا پونزده روزگی هم اندازه اش بود

صفر یه بسته کوچیک

برای خودت که باید پوشاک بزرگ ببری
برای بچه من پوشک سایز ۱ بردم و اندازش بود اگه بچت وزنش ۳ کیلو به بالاست سایز ۱ ببر

صفر یه بسته بگیر واسه بیمارستان کافیه

واسه خودت يا ني ني؟
اگه واسه ني ني ميخواي بستگي به وزنش داره،اگه وزنش خوبه سايز يك
اگه وزنش يكم پايينه سايز صفر
واسه خودتم سايز بزرگ ببر حتماً

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا روزهای ابتدایی تولد
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد