کلا صفر ببر هم اینکه یک بزرگه هم اینکه بخاطر بند نافش صفر بهتره دختر من ۳۵۵۰ بود وزنش صفر بردم حدودا ۴/۵ روزی صفر بستم بعد یک بعدم یک بزرگش بود و صفر کوچیک الان یک تازه داره اندازه اش میشه حدود ۴ کیلو شده
من یک خریدم اگر بزرگ باشه همون موقع میگم صفر بخرن
البته یدونه پوشک به بچه یدونه نوار برخودت و ی زیر انداز یبار مصرف بیمارستان دولتی اگر باشی میده بهت
من بیمارستان تامین احتماعی میخام برم
پرسیدم گفتن اینارو میدن
سایز صفر ۲و نیم تا پنج کیلو روش نوشته
خودت حساب کن کدوم و ببری
یک. ببر
سایز صفر بیشتر نیاز میشه اگه تپلی باشه یک
من صفربرداشتم
من صفر بردم
سایز یک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.