۴ پاسخ

من‌ خام‌ فریزرکردم‌ همیشه‌ هم‌ استفاده‌ میکنم‌ موندگاری‌ بیشتری‌ هم‌ داره

میشورم تکه تکه میکنم خام بسته بندی میکنم تو ظرفای فریزری

ریزمیکنم میزارم فریزر ب صورت خام

کدو را خورد میکنم میشورم بعدم خام میزارم تو ظرف در بسته میزارم داخل فریزر

سوال های مرتبط

مامان هدیه خداوند مامان هدیه خداوند ۱۷ ماهگی