۳ پاسخ

من یک ماهه بهش میدم گاهی قاطی شیر خشکش میریزم

منم دخترم ۳۱ میشه ۱ سالشه فعلا ۹ تا نان ۳ دارم اونا رو بخوره بعد شیر نیدو گرفتم بدم بهتره

من بعد یکسالگی طبق دستور پزشکش شیر پاستوریزه پرچرب میدم البته میجوشونم

سوال های مرتبط

مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱ سالگی
مامان اقا محّمد مامان اقا محّمد ۱ سالگی