۸ پاسخ

برای دخترم میخریدم 10 هزار تومن سال 92🫠دو سالش شد خریدم هجده تومن
حالا یه عده باز پرچم دست بگیرن برن میادین البته اونا شبی دو میلیون میگیرن و یه شام کوفت کنن🫠🤦‍♀️
بیچاره اونی که واقعا نداره بخره
پدر مادرا با هزار امید و خوشی بچه دار میشن ولی شرمنده همون بچه ای میشیم که خودمون دعوتشون کردیم
کمر همسرامون خم شده دم غیرت مرادمون گرم❤️‍🩹🙃 خاک تو سر کله پوکت عرزشی😡 اینقد عصبی هستم حاظرم هرچی عرررر کباب بزنم

تو شهر ما ۵ میگرن پرچم دارن کنار خیابون تکون میدن 😆

ای بابا 😥
منم اپتامیل پیدا نکردم از امروز میخام نانش کنم
خدا لعنت کنه باعث و بانیشو که واسه خرید وسایل ضروری هم باید قصه بخوریم روز بع روز گرون تر میشه

منم یک هفته پیش خریدم ۳۱۰ تومن ازاد همیشه هم سایت بستس نمیشه با کدملی خرید خدا خودت به داد ما برس هر روز داره همه چی گرون میشه نمیزارن به سال برسه

من الان نان ۳با کد ملی‌گرفتم ۱۷۳تومن

ی هفته ای هست شده ۳۰۵

لعنت بهشون با کد ملی چندبود؟

نان معمولیه؟

سوال های مرتبط