مامان ها ببینید خوبه همه چی جوجو؟وزنش ۲و۱۰۰بود
الان ۳۱هفته ودوروزم

تصویر
۹ پاسخ

منم وزنش هفته ۳۲ ۲کیلو ۴۰ گرم بود دکتر گفت بالا قندداری ازمایش دادم نداشتم ولی همچنان تاکید داره قند دارم وزنش بالا

هزار ماشاالله خوب وزنش
قند و داشتی حالا یا نه ؟

اره ماشالله عالیه❤️دخترم ۳۲ هفته بودم ۱۶۰۰ بود خیلی غصه خوردم بدنیا اومد ۲۹۰۰ شد ریز بود

آره عالیه من ۳۳ هفته ۲ کیلو بود

اره خداروشکر👌😍

اره ماشالله خوبه من تو 31 هفته کامل 1600 بود
میشه بگی چیا میخوری بیشتر عزیزم

عزیزم عالیه خدا حفظش کنه💖از تغذیه است میشه بگی؟خودتم وزن زیاد کردی؟
بیشتر چیا میخوری

عالیه من ۳۳ هفته ۲ و ۶۶ بود

اره خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان درسا و دایار مامان درسا و دایار هفته سی‌وهفتم بارداری