منم وزنش هفته ۳۲ ۲کیلو ۴۰ گرم بود دکتر گفت بالا قندداری ازمایش دادم نداشتم ولی همچنان تاکید داره قند دارم وزنش بالا
هزار ماشاالله خوب وزنش
قند و داشتی حالا یا نه ؟
اره ماشالله عالیه❤️دخترم ۳۲ هفته بودم ۱۶۰۰ بود خیلی غصه خوردم بدنیا اومد ۲۹۰۰ شد ریز بود
آره عالیه من ۳۳ هفته ۲ کیلو بود
اره خداروشکر👌😍
اره ماشالله خوبه من تو 31 هفته کامل 1600 بود
میشه بگی چیا میخوری بیشتر عزیزم
عزیزم عالیه خدا حفظش کنه💖از تغذیه است میشه بگی؟خودتم وزن زیاد کردی؟
بیشتر چیا میخوری
عالیه من ۳۳ هفته ۲ و ۶۶ بود
اره خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.