سلام من قراره این ماه انجام بدم 🥺
دکتر دارو داد همراه با آمپول
روز چهارشنبه برم سونو اندازه فولیکول ها رو بگیره و بعد آمپول آزاد سازی بزنم و برم برای انتقال 🙂
برام دعاکنین مثبت بشه🥹
ای وی ای اصلا درد نداره
بستگی به بدن خودت و شوهرت داره دکتر دارو اینا مینویسه اگه بدنتون آماده باشه که دکتر همون ماه انتقال اگه نه که میفته ماهای بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.