۲ پاسخ

سلام من قراره این ماه انجام بدم 🥺
دکتر دارو داد همراه با آمپول
روز چهارشنبه برم سونو اندازه فولیکول ها رو بگیره و بعد آمپول آزاد سازی بزنم و برم برای انتقال 🙂
برام دعاکنین مثبت بشه🥹

ای وی ای اصلا درد نداره
بستگی به بدن خودت و شوهرت داره دکتر دارو اینا مینویسه اگه بدنتون آماده باشه که دکتر همون ماه انتقال اگه نه که میفته ماهای بعد

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری