۳ پاسخ

من انجام دادم
روز 2یا 3 پریودی سونو میشی اگه اوکی بودی دارو میدن روز 10تا12 هم ی سونو میشی اگه فولیکول اوکی داشتی آزاد سازی میدن یک روز یا دو روز بعد آزادسازی iuiانجام میدن نهایت نیم ساعت تا یک ساعت نگهت میدارن بعدشم مرخصی 14 روز بعد هم آزمایش میدی

انشالله حل میشه با ای وی اف من خودمم باردار نمیشم قصه نخور

مشکلت چیه

سوال های مرتبط