۷ پاسخ

هیچی روز ۱ تا۳ پریودی میری دکترت سونو میکنه اگر لازم باشه هی اون سونو تکرار میشه بهت دارو میدن ،لتروزول و سینال اف زیر جلدی بهت میدن .....دوباره مجددا میری سونو اگر لازم باشه سینال و ادامه میدی تا دوره تخمک ریزی ....ی تاریخ بهت میدن همون روز با شوهرت میری از شوهرت آزمایش اسپرم میگیرن تو آزمایشگاه شست و شو میدن تپل مپلاو برمیدارن با سرنگ مخصوص به شما میزنن،نیم ساعت تا ۴۰ دقیقه اونجت دراز میکشی روز عمل ،انشالله ک مثبت باشه ..
من مراقبت خاصی نکردم

سلام
من iui انجام دادم پیش دکتر مریم عزیزی
فقط یک بار چون تنبلی تخمدان ندارم و فقط عفونت و التهاب رحم داشتم خود دکتر برام تجویز کرد بعد گفت حداقل 3 بار برات انجام میدم اگه باردار نشدی بعد میرم سراغ ivf
من چون غفونتم تقریباً با دارو مقاوم شده بود ولی دکتر برام iui انجام داد که التهاب خیلی بد تر شد برم پلاسما انجام بدم
می خواستم بگم اگه عفونت داری قبلش حتماً درمان کن بعد ماه برو برای iui

عکس رنگی وپاپ اسمیرهم لازمه اره

ای یوای اسپرم مرد و میگیرن می‌شورن سالم هاش رو تزریق زن میکنن

آهان منم قصد دارم این بارای یوای کنم

هزینش چقدشد

سلام شما کردین قبل چه آزمایشهای دادین میشه بگین

سوال های مرتبط

مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته نوزدهم بارداری