۳ پاسخ

عزیزم سرکلاژ هستی؟

تو ماه زایمان انقباضات شروع میشه برا آمادگی زایمان که بهش ماه دردی میگن

ماه آخر طبیعیه. مخصوصا بچه دوم و سومو....
گفتن چون رحم قبلا تجربه زایمان داشته. الان دوباره داره آماده میشه

سوال های مرتبط