۱۱ پاسخ

منم دیروز سرکلاژمو باز کردم فک میکردم دهانه رحمم بازه اما دکتر معاینه کرد گف دریغ از یک میل😏 نمیدونم چی کنم 😫😫

از دریچه پایین😁

منم تاریخم ششمه هنوز هیچچچ علائمی ندارم

از سوی وسط ِ پایین 😂

ای جون دلم بسلامتی عزیزم الهی ک زایمان راحتی داشته باشی

دقیقا هم هفته ایم 😂😂😂😂

واااای ماه آخر چرا نمیگذره😒😒😒😒

خوشبحالت شدیدا نیاز دارم الان ۳۸هفته باشم

از وسط میاد

😂😂😂

انشاالله بسلامتی زایمان کنی عزیزم😘♥️😍🥹

سوال های مرتبط