سلام، دختر من دو روز هس شش ماهش تموم شده، هنوز بهش غذا ندادم شیرخشک اپتامیل براش میدم، کسی میتونه راهنمایی کنه ک چه بهش بدم
دختر منم از فاصله ۸۰سانتی افتاد با شدت رو سرامیک ولی چیزیش نشد
اول ک نذار یکی دوساعت بخابه
بعدم اگ
استفراݝ نکرد و گیج.نبود مشکلی نداره
اگ شیر میخورا و بالا نمیارع طوری نیس یکم بازی کن باهاش نزار بخوابه
من از پله ها افتاد
به کجا خورد سرش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.