۵ پاسخ

سلام، دختر من دو روز هس شش ماهش تموم شده، هنوز بهش غذا ندادم شیرخشک اپتامیل براش میدم، کسی میتونه راهنمایی کنه ک چه بهش بدم

دختر منم از فاصله ۸۰سانتی افتاد با شدت رو سرامیک ولی چیزیش نشد

اول ک نذار یکی دوساعت بخابه
بعدم اگ
استفراݝ نکرد و گیج.نبود مشکلی نداره

اگ شیر میخورا و بالا نمیارع طوری نیس یکم بازی کن باهاش نزار بخوابه

من از پله ها افتاد

به کجا خورد سرش؟

سوال های مرتبط