۳ پاسخ

طبیعیه منم همینم

عزیزم میشه بگی بعد اینکه به هوش اومدی درد داشتی دردش زیاده یا قابل تحمل؟؟؟

سزارین بودین یا طبیعی عزیزم

سوال های مرتبط