۴ پاسخ

من تا ۵۴ روز داشتم رفتم دکتر دارو داد بهم ، برو یه سونو و آزمایش واست مینویسه

شاید از هورمون شیر دهیت ولی برو دکتر دارو میده تظیم میشه

نه طبیعی نیس واسه رحم ضرر داره برو دکتر

اشکال نداره بزار بیاد خون کثیف میاد

سوال های مرتبط