۳ پاسخ

منم مث توی
موقع خوابش قنداق میکنم

قنداق خیلیم خوبه به شرطی که پاهاش آزاد باشه خیلی سفت هم نبندی

هیچی گلم قنداقش کن منم بدون قنداق نمیخوابه
چیز بدی نیست که قنداق

سوال های مرتبط