۷ پاسخ

من نمیکنم یه شب کردم تاصبح جیغ کشید

منم میکنم ولی شل صب‌بیدارمیشم میبینم بازش کرده‌

بله منم وقتی بد خواب میشه یا خودم کار دارم میبندمش و خووووب میخوابه

من پسر بزرگم رو میکردم والا تا صبح نق میزد دومی رو نکردم از اول

من نکردم

آره قنداق خیلی خوبه

منم قنداق میکنم راحت میخوابه تا صبح

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🏻🍭 مامان هیراد👶🏻🍭 ۴ ماهگی
مامان آریاس مامان آریاس ۱۰ ماهگی