چرا اسپرین رو قبل سزارین قطع میکنه دکتر؟

۷ پاسخ

چون آسپرین خونو رقیق میکنه اگه قطع نکنی باعث میشه خون زیادی از دست بدی

هفته ۳۶ قطع میکنن

خونوشل میکنه.. خونریزی بند نمیاد

شما از هفته چند گفت قط کنی

چون خونریزیت زیادنشه

چون خون ریزی رو قطع نمیکنه بعد عمل

خونریزی زیاد نکنی

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌺اهورا مامان هدیه خدا🌺اهورا روزهای ابتدایی تولد