۳ پاسخ

هر وقت پریود میشی قرص مفنامیک اسید هر روز بخور. قرص زیاده واسه کم کردن خونریزی. شاید مشکلی داری. برو بهداشت یا دکتر زنان

نشاسته تو اب سرد حل کن بخور

سقططططط

سوال های مرتبط