من متاسفانه سفالیک بودم دیروز بریچ شده
کاش نچرخیده بود
خیلی از سزارین میترسم
بله من🤭
اره من اول سفالیک بود الان شده پریچ 🫢
از من همش میچرخه هر یه هفته یجوره
بله من تا ماه آخر بچه سفالیک بود سونو ۳۷هفته رفتم بریچ شده بود😂🤦🏻♀️
ارزوی هر مادری 😐😂
سوال منم هست🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.