۷ پاسخ

من متاسفانه سفالیک بودم دیروز بریچ شده
کاش نچرخیده بود
خیلی از سزارین میترسم

بله من🤭

اره من اول سفالیک بود الان شده پریچ 🫢

از من همش میچرخه هر یه هفته یجوره

بله من تا ماه آخر بچه سفالیک بود سونو ۳۷هفته رفتم بریچ شده بود😂🤦🏻‍♀️

ارزوی هر مادری 😐😂

سوال منم هست🤔

سوال های مرتبط

مامان دخملم مامان دخملم ۷ ماهگی