بچه ات کجاهامیزنه که سفالیکه توپهلویازیرشکم سرش پایینه حس سنگینی توواژن میکنی
برای من دعاکن سفالیک شه ۳۲هفته بریچ بودمن طبیعی میخوام تجربه کردم راحت بودبرام
من از اول سفالیک بود😵💫تا دیروزم که سونو انجام دادم همچنان سفالیک دریغ از ذره ای جابه جایی😮💨😕
بله. دیگه معمولا تو این هفته ها دیگه نمیچرخه
اره ولی تا ۳۶ هفته شنیدم میچرحه
بعلهه🦭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.