۸ پاسخ

تنها چیزی که بهش اهمیت نمیدم:

منم خیلی دوست دارم ، ولی همیشه با یکی دو قلم تموم میشه

اخرین باری ک ارایش کردم یادم نیس 😭

منم خیلی دوست دارم و همیشه هم به خودم اهمیت میدم دراين مورد 😍

واسه اهمیت دادن چیزای مهم تر دارم میکاپ جز آخرین چیزاس برا من
با ی رژ و ریمل و ضد آفتاب که اونم حالش رو داشته باشم خیلیه🥲 وقتی میریم بیرون ۳نفر رو به عیر خورم باید حاظر کنم شوهرم پسرم دخترم آخر خودم🤌

منم خیلی دوس دارم میکاپ کردنو
امشب میرم عروسی
و بی صبرانه منتظرم عصر بشه تا میکاپ رو شروع کنم😁🚶🏻‍♀️

من هیچی ندارم تقریبا ، فقط چندتا رژ که اونام ترکیدن

منم دارمش واسه حال خوبم
ولی تو حاشیه زندگیمه
تو متن زندگیم چیزای مهم تری دارم که بخوام بهشون اهمیت بدم

سوال های مرتبط

مامان فنچول👦🤍 مامان فنچول👦🤍 ۹ ماهگی