۸ پاسخ

تایپیک قبلتو خوندم که سودو زدی .
ببینی از عطاری گل سر شور بگیر بزن سریع جوابه

من سودو کرم میزنم همیشه

ارتین چند روز مونده ب 40روزگی اسهال شدید داشت پاش قرمز خون شده بود هرچی میزدیم خوب نمیشد فقط بیبی فرست ب پاهاش ساخت ولی اسهال ک خوب بشه اونم خوب میشه

مبدونی کلگ چیه یه چیزی مثل کشک درست میکنن در اصل همون بلوط تلخی گرفتس اگه گیرت بیاد یدونه تو ماست قاطی کن آب روآتیشهههههه بهش بپه اسهالش سریع قطع میشه

اگر اسهاله تا خوب نشه همینه اپل سعی کن دارو بدی اسهالش درمان شه و زود زود عوضش کن

فقط کالاندولا

همه کرمای سوختگی خوبن اول اسهالش و خوب کن پاشم خوب میشه ب امید خدا اسهال باعث سوختگیش شده

ببین کرم ریکاو خیلی خوبه من پسرم خیلی بد سوخته بود دوبار زدم خوب شد

سوال های مرتبط

مامان رقیه و زینب مامان رقیه و زینب ۲ سالگی