اینارو خریدم برای بچه هام خیلی گوگولین

تصویر
۱۹ پاسخ

عزیزم حتما لباس یه دست سایز دوصفر بخر

شیشه شیر دکتر براون عالیه

مبارکههه ❤️😍

مبارکه میشه بگی چیه هستن و اسم اون وانت چیه؟

عزیزم اون وان حمام ک توری روشه اسمش چیه

عزیزم کدوما از دیجی کالا خریدی

مبارکه عزیزم اون آسان شور رو وان و جدا خریدی؟ یا باهم چند خریدی؟

آااخی عزیزم 😍❤️ مبارکشون باشه

کلا چقدر شد هزینش

😂😂اسمتو نخوندم با خودم گفتم چرا از همه چی دوتاااست یهو دیدم زده دوقلو ها

مبارکش باشه عزیزم میشه بگی اون ست غذاخوری رو از کجا خریدی رنگ کرم رو من همه جا دنبال این رنگم ؟

عزیزم اسم این تشت ها چیه؟

مبارکه خیلی ناز وان چند خریدی؟

ای خداا چ ناناز مبارکههههههه🤩😘

تهران هم همه چی خیلی گرونه؟

مبارک شون باشه گلم وان و همراه آسان شور چند خریدین

مبارکتون باشه عزیزمممم
انشالله به سلامتی استفاده کنین😍

وای خوشبحالت من هنوز جرأت نکردم چیزی بخرم براش...امروز برم آنومالی ببینم سالمه شاید کم کم شروع کنم...نمیدونم چرا هی میترسم بخرم بعد طوری بشه

مبارکههه

سوال های مرتبط

مامان رادوین👶🏻🤰🐣 مامان رادوین👶🏻🤰🐣 ۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی✨🐣 مامان جوجه طلایی✨🐣 هفته سی‌ام بارداری